مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 18:282022-11-15فرهنگي

برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی- اسلامی در همدان 


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی- اسلامی در آذرماه سال جاری به میزبانی همدان خبر داد.

-   هادی فیض منش سه شنبه 24 آبان ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر استان همدان با حضور 16 گروه نمایشی از اول تا سوم آذرماه در شهرستان بهار برگزار می شود وی با اشاره به اینکه آموزش رایگان هنر برای همه مغفول مانده است ، اظهار کرد: در نخستین گام برخی از شهرستان وارد این فاز شدند و متقاضیانی که در این دوره ها شرکت کنند می توانند از وام اشتغال خانگی استفاده کنند.

فیض منش با بیان اینکه علاقمندان تا پایان آبان ماه برای ثبت نام در سایت فرصت دارند و می توانند در 34 رشته ثبت نام کنند، افزود: نمایشگاه و فروشگاه مد و لباس آذرماه در همدان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شش یا هفت گروه نمایشی به جشنواره تئاتر استانی راه پیدا می کنند، تصریح کرد: بیش از 80 درصد شهرستان ها در جشنواره شرکت کردند و برگزیده این دوره به جشنواره منطقه ای و در نهایت به فجر راه پیدا می کند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: همایش بزرگ هنرمندان همدان نیز تا پایان سال برگزار می شود فیض منش در پایان گفت: اخلاق، امید و آگاهی شعار ما در اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی- اسلامی در همدان 

برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی- اسلامی در همدان